وبلاگ

مشاوره سئو چیست و مشاور سئو کیست؟

مشاوره سئو چیست و مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو کیست؟ خدمات مشاوره سئو سایت

اگر دارای کسب‌وکار اینترنتی هستید و وبسایت فعالی دارید، برای ماندن در دنیای شتاب دی ام چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ مشاوره سئو جایگاه شما را در این بازار مستحکم می‌کند. دنیای کنونی ما دنیای پرشتاب اینترنت است. کسب‌وکار‌ها هم در دنیای امروز شکل دیگری به خود گرفته‌اند و صاحبان آنها دریافته‌اند برای ماندن در بازار امروز دنیا، باید خود را با دنیای اینترنت هماهنگ سازند.

بسیاری از شغل‌ها که تا چند سال پیش خدمات خود را به‌صورت حضوری ارائه می‌دادند، اکنون بنابه مصلحت یا باید به شکل اینترنتی کار کنند یا خدمات آنلاین را هم به خدمات حضوری خود اضافه کنند. اما وارد شدن و ماندن در این دنیای بزرگ مجازی قانون خود را می‌طلبد و اینجاست که با دانشی به نام سئو آشنا می‌شویم. سئو دنیای جدیدی است که قوانین خود را دارد و برای آشنایی با آن، مشاوره سئو سایت به یاری شما می‌آید. یک مشاور سئو راهکارهای به نمایش درآمدن وبسایت شما را در رتبه‌های برتر گوگل به شما آموزش می‌دهد.

از طرف دیگر خریداران و تقاضاکنندگان خدمات برای دسترسی به کالا و خدمات موردنظرشان معمولا در موتورهای جستجویی مانند گوگل جست‌وجو می‌کنند. پس چه باید کرد تا وبسایت ما در رتبه‌های نخست جست‌وجوی گوگل به نمایش درآید؟ مشاوره سئو از این نظر اهمیت دارد که با بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو و افزایش بازدید از آن، فروش کالا و خدمات شما را چندبرابر می‌کند.

تعریفی از سئو سایت

سئو چیست؟ سئو در واقع آمیزه‌ای از دانش کاربردی و هنر و تجربه است. آشنایی با سئو به شغل‌های اینترنتی کمک می‌کند تا مشتریان آنها به‌راحتی بتوانند این مشاغل را در گوگل پیدا کنند. اگر هر کسب‌وکاری با قوانین سئو ایجاد شده باشد، در جست‌وجوی کاربران به نمایش درمی‌آید و در بازار رقابت امروز دنیا می‌تواند برنده باشد. به‌عبارتی می‌توان گفت سئو نوعی بازاریابی است که بر اساس کلیدواژه صورت می‌گیرد. یه بیانی ساده‌تر سئو عبارت از به کار گرفتن روش‌هایی است که باعث می‌شود تا یک صفحه وب در موتورهای جست‌وجو در رتبه‌های بالا به نمایش درآید.

پژوهش‌ها نشان داده بیشتر کاربران اینترنت فقط دوسه صفحه اولی که نتیجه جست‌وجو نشان می‌دهد را باز می‌کنند. پس اگر صفحه کسب‌وکار شما در رتبه‌های بالا به نمایش درنیاید، شانسی برای موفقیت نخواهد داشت. نکته جالب در پروژه سئو این است که اگر شما یک بار در گوگل به رتبه بالا دست پیدا کنید، تا مدت زیادی در آن رتبه باقی خواهید ماند. سئو دانشی است که یا باید آن را فرا گرفت یا از کسانی را که آن را آموخته‌اند، کمک گرفت.

مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو کسب‌وکاری است که به دارندگان وبسایت‌ها کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو در رتبه‌های بالا به نمایش درآیند. در این راستا مشاوره سئو رایگان هم در اختیار دارندگان صفحه‌های وب است تا وبسایت‌های خود را با دانش سئو هماهنگ کنند. برای رساندن یک وبسایت به رتبه مناسب باید چند ماه وقت گذاشته شود. از آن پس وبسایت موردنظر می‌تواند به رتبه ایدئال در موتورهای جست‌وجو دست پیدا کند. اما برای رسیدن به این جایگاه چه باید کرد و اصولا مشاوره سئو چیست و کارکرد آن کدام است؟

در پاسخ این پرسش باید گفت مشاوره سئو مانند مشاوره با وکیلی کاردان و باتجربه، و راهنمایی خواستن از او در حل پرونده‌های حقوقی است. وکیل یک پرونده با دانستن قانون، راهکارها و تبصره‌های قانونی شانس شما را در برنده شدن در دادگاه بیشتر می‌کند. البته تفاوتی هم در این دو مورد وجود دارد؛ در مشاوره با وکیل ممکن است باز هم نتیجه دادگاه مورد رضایت شما نباشد، اما مشاوره سئو حرفه ای برتری جایگاه شما را در موتورهای جست‌وجو تا حدود زیادی تضمین می‌کند. در مشاوره سئو به مسائل مختلفی پرداخته می‌شود که آشنایی با آن مورد نیاز هر صاحب کسب‌وکاری است.

مشاوره سئو حرفه ای شامل چه مواردی است؟

مشاوره سئو رایگان شما را با اصول اولیه سئو آشنا می‌کند. پس از آن مشاور سئو حرفه ای به کمک شما می‌آید و به مواردی مانند تجزیه‌و‌تحلیل کلمه‌های کلیدی، مشخص کردن روش‌های بازاریابی دیجیتال، شناسایی اهداف سازمانی و موارد بسیار دیگری می‌پردازد.

مواردی مانند:

طراحی وبسایت با اصول سئو
مشخص کردن زمان دستیابی به هدف موردنظر
تعیین هویت برند کسب‌وکار و تثبیت جایگاه سازمانی آن
تولیدِ محتوای مناسب سایت شما
شناسایی تکنیک‌های بازاریابی آنلاین و بهره‌گیری از آنها
بررسی هزینه‌های راه‌اندازی سایت و هزینه مشاور سئو
اهمیت مشاوره سئو

اهمیت مشاوره سئو به‌اندازه‌ای است که گاهی اوقات برخی مشاوره‌ها نه‌تنها جایگاه وبسایت را در گوگل ارتقا نمی‌دهند، بلکه باعث پائین آمدن رتبه سایت هم می‌شوند. گاهی نیز با انتخاب روش‌های اشتباه، جایگاه سایت برای مدت کوتاهی در رتبه‌بندی گوگل بالا می‌رود، اما پس از آن به‌شدت افت پیدا می‌کند. به این نکته نیز باید دقت داشت که اگر وبسایت موردنظر وارد لیست سیاه گوگل شود، دیگر نمی‌توان کاری برای آن کرد.

اما چرا خدمات مشاوره سئو برای وبسایت‌ها اهمیت دارد؟

پاسخ به این پرسش را در چند جواب کوتاه می‌توان داد:

بهره‌مندی از مشاوره سئو سایت می‌تواند ارتقاء رتبه سایت و افزایش ترافیک وبسایت را در پیش داشته باشد.
باعث پیشرفت کسب‌وکارهای کوچک می‌شود.
شانس وبسایت را در رسیدن به جایگاه مناسب در بازار رقابتی امروز و آینده بیشتر می‌کند.
به افزایش فروش و سود‌آوری کسب‌وکار کمک می‌کند.
رتبه کسب‌وکار شما را در شبکه های اجتماعی بالاتر می‌برد.
چه کسانی نیاز به مشاوره سئو دارند؟

بسیاری از کسب‌وکارهای موفق وقتی پایشان به فضای اینترنت کشیده می‌شود، نمی‌دانند چه اقداماتی انجام دهند تا موتورهای جست‌وجوی اینترنت وبسایت آنها را در بالای صفحه نشان دهد. یا به‌عبارتی نمی‌دانند با چه استراتژی جایگاه وبسایت خود رادر رده‌های اول جست‌وجو بیاورند و در همان جایگاه حفظ کنند. از وظایف مشاور سئو دادن خدمات مشاوره به این دسته از صاحبان کسب‌وکار است که از کجا شروع کنند و چه مسیری را پس از آن طی کنند. همچنین در طول مسیر، از انجام چه کارهایی خودداری کنند. البته پیمودن این مسیر باید همراه با آموزش باشد، به‌گونه‌ای که دارندگان مشاغل پس از یادگیری بتوانند مسیر را ادامه دهند و جایگاه خود را در بالای لیست حفظ کنند.

پس اگر شما دارای کسب‌وکار اینترنتی هستید و کالایی عرضه می‌کنید که در مقایسه با رقیبانتان کیفیت بالاتری دارد، اما وبسایت شما در رتبه‌های پائین گوگل به نمایش درمی‌آید؛ شما به یک مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید تا رتبه جست‌وجوی صفحه وب خود را بهبود ببخشید.

چه زمانی به مشاوره سئو نیازمندیم؟
اگر وبسایتی برای کسب‌وکار خود دارید
اگر می‌خواهید رتبه سایت خود را در رده بالا نگه دارید
اگر مشکلی برای سایت شما پیش آمده باشد
اگر اسپم و جریمه شده‌اید، شما به مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید
همچنین اگر پرسش‌های زیادی درباره قوانین سئو ذهن شما را به خود مشغول کرده
اگر نمی‌دانید فرایند سئو سایت شما چگونه است
اگر شاهد افت ترافیک سایت خود هستید
یا اگر فروشگاه اینترنتی شما فروش خوبی ندارد
شما نیز به مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید
چرا به مشاور سئو نیاز داریم؟

اگر شما کسب‌وکاری اینترنتی دارید، برای طراحی وبسایت خود نیاز به خدمات مشاوره سئو دارید. نکته‌ای که دانستن آن برای دارندگان وبسایت‌ها ضروری است، این است که الگوی رتبه‌بندی موتورهای جستجویی مانند گوگل به‌صورت دائمی در حال تغییر است. بسیاری از وبسایت‌هایی که زمانی در رتبه‌های اول موتورهای جست‌وجو بودند، اکنون دیگر به چشم نمی‌آیند. در عوض وبسایت‌های دیگری که با قوانین جدید مرورگرها و با مدد از مشاوره سئو حرفه ای فعالیت می‌کنند، به رتبه‌های نخست دست یافته‌اند.

چند دلیل برای اینکه بدانیم چرا به خدمات مشاوره سئو نیاز داریم:

کار تخصصی مشاور سئو سایت همین است!

شما ممکن است کارآفرین ممتازی باشید، اما دانش شما در زمینه سئو کافی نباشد. نکته‌های فراوانی در اینترنت درباره سئو وجود دارند، اما خواندن آنها موفقیت شما را در پیشبرد علمی وبسایتتان تضمین نمی‌کند. دانش سئو مجموعه‌ای از تکنیک‌های مختلف است که تامین زیرساخت‌های فنی، بهینه‌سازی محتوا، تجربه کاربری و بک لینک‌های مؤثر فقط چند مورد از آنها است. با جرأت می‌توان گفت فقط یک کارشناس سئو می‌تواند بهترین راهکار را به شما نشان دهد.

الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل همواره در حال تغییر است.

تخصص مشاور سئو سایت دانش سئو است. کارشناس سئو سایت همواره الگوریتم‌های موتور جستجو را دنبال می‌کند و دانش خود را با آنها همگام می‌سازد. به‌عبارتی دانش مشاور سئو سایت همواره به‌روز است.

کارشناسان خدمات مشاوره سئو از ابزارهای حرفه‌ای استفاده می‌کنند.

برخی از ابزارهای سئو که نتیجه دقیقی از وضعیت جست‌وجوی کلیدواژه‌ها و سایت ارائه می‌کنند، هزینه‌دار هستند. یک مشاور سئو این ابزارها را می‌شناسد و آنها را از قبل برای پیشبرد کارش تهیه کرده است.

مشاور سئو حرفه ای با بهره‌گیری از ابزارهای سئو تحلیل‌های درست ارائه می‌دهد.

در سئو نرم‌افزارهای تحلیل و آنالیز اهمیت بسیار دارند. خدمات مشاوره سئو با مدد از این ابزارها به تحلیل استراتژی‌های به‌کاررفته در سایت شما می‌پردازد. این نکته مشخص می‌کند کدام تکنیک تاثیر مثبت و کدام‌یک تاثیر منفی روی رتبه سایت شما داشته است.

استراتژی اشتباه می‌تواند وبسایت شما را نابود کند!

حتما واژه‌های سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه را شنیده‌اید. اولی سئوی خوب و علمی است و دومی استفاده نادرست از تکنیک‌های سئو. کلاه سیاه می‌تواند رتبه سایت شما را در ابتدا بالا بیاورد، اما درنهایت ممکن است به بلاک شدن سایت شما منجر شود.

مشاور سئو به افزایش بازدهی در کنار رتبه خوب سایت شما می‌اندیشد.

تنها رتبه‌بندی، از وظایف مشاور سئو نیست. وبسایتی که برای کسب‌وکار به وجود آمده باید دارای بازدهی مالی باشد. مشاور حرفه ای سئو در پی بازدهی مالی سایت شما است.

استخدام مشاور سئو نوعی سرمایه‌گذاری است.

با استخدام مشاور سئو دیگر نیاز نیست فکر خود را به این قسمتِ کار معطوف کنید، بلکه می‌توانید تمام توان خود را در پیشبرد شغل خود به کار ببندید.
دانش خود را بالا ببرید. با داشتن مشاور سئو، دانش سئوی شما نیز به‌مرور زمان بالاتر خواهد رفت و در آینده شغلی شما به کار خواهد آمد.
با رصد قیبان خود به رمز موفقیت آنها پی خواهید برد. خدمات مشاوره سئو سایت رمز موفقیت رقیبان شما را نیز به شما نشان خواهد داد تا بتوانید با استراتژی درست از آنها پیشی بگیرید.

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو فردی است که با دانش اینترنت و قانون برتری وبسایت‌های اینترنتی در موتورهای جست‌وجو آشنایی کامل دارد. دانش مشاور سئو حرفه ای همواره به‌روز است. یک مشاور سئو می‌تواند با بررسی هدف کسب‌وکار شما، روش‌های بهینه سازی سایت را به شما آموزش دهد. از دیگر ویژگی‌های مشاور سئو سایت تجربه او در بالاتر بردن رتبه وبسایت است. یک سئوکار حرفه‌ای با مدد از تکنیک‌های درست، باعث بازدید بیشتر از سایت شما و در نتیجه فروش بیشتر می‌شود.

وظایف مشاور سئو

از وظایف مشاور سئو بهینه‌سازی سایت شما با هدف دیده شدن آن در موتورهای جست‌وجو و درنتیجه فروش بیشتر کسب‌وکار شما است. در راستای این هدف کلی، ایده‌های زیر هم موردنظر قرار می‌گیرند:

آشنایی کامل با کسب‌وکار شما و شناخت هدف‌های بازاریابی آن
شناخت رقبا و هدف‌های آنها.
بررسی دلیل‌های موفقیت رقیبان.
بررسی محتوا و ساختار وبسایت، کدنویسی‌ها و بهینه‌سازی صفحه‌های وب.
شناخت درست کلمه‌های کلیدی و هدفمند، و تولید محتوا بر اساس آنها.
تحلیل کلمه‌های کلیدی هدف و اولویت‌بندی آنها.
بازنویسی عنوان‌ها و تگ‌های مهم صفحه‌های فرود برای جلب نظر کاربران و بالا بردن تعداد کلیک.
مشخص کردن ساختار استراتژی محتوایی و صفحه‌های لندینگ مناسب برای کلمه‌های کلیدی.
بهبود رابط کاربری سایت.
بررسی خطاهای گوگل و اصلاح آنها.
تحلیل خروجی حاصل از ابزارهای مدیریتی گوگل مانند گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکس.
تولید محتوای متناسب با وبسایت.
تشخیص نیاز به تولید محتوای انبوه یا غیر آن.
تشخیص مناسب بودن سئوی داخلی و خارجی سایت.
بررسی لینک‌سازی در وبسایت، و در صورت غلط بودن، اصلاح آن.
آموزش قوانین سئو.
تخمین زمان دستیابی به رتبه موردنظر.
مشخص کردن اینکه آیا سایت نیاز به ساختن بک لینک دارد یا خیر؛ همچنین تشخیص اینکه سایت نیاز به خرید بک لینک دارد یا خیر.
توانایی تشخیص صفحه‌های برتر یک سایت و در نتیجه تمرکز بیشتر بر روی آنها.
استفاده از سئو محلی با هدف بالاتر رفتن فروش محلی.
مدیریت بودجه و راهنمایی در زمینه اجرای بهترین برنامه سئو برای سایت موردنظر.
تعیین ساختار آدرس‌دهی سایت و به‌کارگیری کلمه‌های کلیدی در آدرس صفحه.
تعیین KPI یا شاخص کلیدی عملکرد برای دستیابی به هدف.
مشخص کردن مسیر موفقیت سایت.
بهینه‌سازی عنوان‌ها یا Headings.
توجه به برچسب‌ها یا Alt Tags.
قابلیت استفاده از وبسایت با گوشی‌های تلفن همراه و بهینه‌سازی وبسایت بر روی موبایل.
بهینه‌سازی تصویرها و فایل‌های ویدئویی.
توجه به کدگذاری داده‌های ساختار یافته.
توجه به سرعت صفحه.
توجه به پیکربندی سرور.
بررسی دامنه سایت.
معیارهای مهم در انتخاب مشاور سئو
ملاک‌های مختلفی برای ارزیابی مشاور حرفه ای سئو مطرح است که از آن نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
نمونه کارهای پیشین مشاور سئو.
چگونگی استفاده مشاور از ترفندهای گوگل و همچنین از ابزار وب مستر.
توانایی مشخص کردن بازه زمانی خاصی برای دستیابی به نتیجه.
همکاری پیشین مشاور سئو با سایت‌های معتبر.
توانایی انتخاب استراتژی مناسب برای وبسایت و کسب‌وکار شما.
تعداد کارهای موفق مشاور سئو.
ارائه گزارش کار منظم.
استفاده نکردن از تکنیک‌های فریب گوگل که به کلاه سیاه معروف هستند.
مشاوره در زمینه توسعه وبسایت، میزبانی وب، خطای صفحه‌های وب، ریدایرکت‌ها، بهره‌گیری از جاوا اسکریپت، توانائی تشخیص مشکلات سئوی سایت مانند محتوای تکراری، خطاهای سرور، لینک‌های شکسته، ساختار ضعیف URLS و… و برطرف کردن آنها.
مهم‌ترین نکاتی که باید در مشاوره سئو در نظر گرفته شود:

بسیاری از فعالان در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا کسب‌وکارهای اینترنتی می‌دانند تنها داشتن یک محتوای خوب در بالاتر رفتن رتبه وبسایت و فروش آنها کافی نیست. در کنار محتوای اصولی و استفاده از کلمه‌های کلیدی مناسب، موارد بسیار دیگری هم موثرند. دانستن همه این موارد و عمل کردن به آنها نقش پررنگی در موفقیت یک وبسایت و در نتیجه موفقیت کسب‌وکار و فروش خدمات دارد. مهم‌ترین نکات در مشاوره سئو حرفه ای را در ادامه با شتاب دی ام مطالعه بفرمایید.

توجه به اینکه آیا مشاور موردنظر در همه بخش‌های سئو تخصص دارد؟

سئو از دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی تشکیل می‌شود که هر کدام نیاز به تخصص ویژه خود دارد. سئو داخلی با محتوای سایت در ارتباط است و باعث می‌شود سایت در نتیجه جست‌وجو به نمایش درآید. سئوی داخلی سایت در رابطه با کلمه‌های کلیدی نیز عمل می‌کند. منظور از سئوی خارجی اعتبار سایت در دنیای آنلاین است و سایت شما را از دیدگاه آنها نشان می‌دهد.

تعیین هزینه مشاور سئو نکته مهم بعدی است

خدمات سئو قیمت خاص و تعیین شده‌ای ندارد. اما می‌توان پس از بررسی کار موردنظر، برای سختی کار، نوع کسب‌وکار و محاسبه زمان مورد نیاز پیش‌فاکتور اولیه را صادر کرد.

آیا مشاور سئو پکیجی برای ارائه دارد یا نه، گزینه بعدی است.

داشتن پکیج به مشتری امکان کارکردِ بابرنامه و حساب شده را می‌دهد. مشخص شود که شرکت بر چه اساسی بالا رفتن وبسایت شما را در گوگل وعده می‌دهد. امروزه به راحتی می‌توان با تکنیک کلاه سیاه گوگل را فریب داد و رتبه وبسایت را بالا برد. اما نتیجه نهایی این نوع بالا بردن رتبه، نابودی وبسایت در مراحل بعدی است. پس مشاور با ارائه راهکار دقیق می‌تواند مسیر خود را در رساندن وبسایت شما به رتبه بالای گوگل مشخص کند. راه‌هایی مانند افزایش تماس، تعداد ورودی اثبات‌شده، افزایش سرعت سایت و موارد دیگر.

نکته مهم دیگر در استخدام مشاور سئو برگزاری جلسه‌های منظم هفتگی یا ماهانه از راه دور یا نزدیک است.

وجود مشتریان قوی و وبسایت‌های معتبر در کارنامه مشاور سئو هم راه تشخیص خوبی برای انتخاب درست مشاور است. البته از راه جست‌وجو در گوگل هم می‌توان به اعتبار مشاور سئو پی برد. نام شرکت مشاوره معتبر قطعا در رتبه‌های بالای گوگل به نمایش درخواهد آمد.
یکی دیگر از نکته‌های مهم در مشاوره سئو شفاف بودن و توضیح روند کار است. اگر در بحث مشاوره سئو همه مسائل و چالش‌ها برای شما شرح داده ‌شوند، روال کار درست‌تر است. اما اگر طرف مشاوره از توضیح مسائل در هنگام کار خودداری کند، بهتر است شما نیز از امضای قرارداد مشاوره سئو خودداری کنید.

اکنون زمان مقایسه شرکت‌ها و انتخاب بهترین آنها است. نه قیمت بالا نشان‌دهنده کیفیت بالا است، و نه قیمت پائین نشانگر کیفیت نامطلوب؛ پس از گزینه‌های دیگر برای انتخاب مشاور برای پروژه سئوی خود کمک بگیرید.

نکات مهمی که در انتخاب شرکت مشاوره سئو باید در نظر گرفته شود:

اکنون شرکت‌های زیادی در زمینه خدمات مشاوره سئو سایت در حال فعالیت هستند. اما آیا می‌توان به همه آنها اعتماد کرد؟ یک شرکت معتبر چه شرایطی باید داشته باشد تا بتوان بالا بردن رتبه وبسایت را به آن سپرد؟ چه ملاک‌هایی می‌تواند یک شرکت موفق در زمینه مشاوره سئو سایت را به ما معرفی کند؟ اعتبار قرارداد مشاوره سئو سایت چقدر است؟ آیا هزینه مشاوره سئو به‌تنهایی می‌تواند مشخص‌کننده شرکت موفق باشد؟ پاسخ به این پرسش‌ها می‌تواند شرکت موفق را به ما معرفی کند.

شرکت‌های مشاور در امر سئو سایت معمولا از تیم کارشناسان سئو استفاده می‌کنند که هر کدام در زمینه‌های خاصی تخصص دارند. برنامه‌ریزی گروهی در بهبود سئو سایت شما نتیجه بهتری در پی دارد. قرارداد مشاوره سئو سایت با یک مجموعه توانا می‌تواند رضایت از عملکرد شرکت مشاوره را برای شما در پی داشته باشد.

ملاک‌هایی برای انتخاب یک شرکت موفق در پروژه سئو سایت
آیا شرکت موردنظر تجربه‌ای در زمینه کسب‌وکار من دارد؟
آیا کسانی هستند که تاییدکننده مورد یک باشند؟
آیا شرکت موردنظر توصیه‌های وب مستر را پیاده می‌کند؟
پیشنهادهای شرکت موردنظر برای کلمه‌های کلیدی کاروکسب من چیست؟
اطلاعات شرکت موردنظر از شهر من چقدر است؟
چه تکنیک‌هایی قرار است برای بالا بردن رتبه وبسایت من استفاده شود؟
پیش‌بینی شرکت موردنظر از زمان پروژه سئوی وبسایت من چقدر است؟
خدمات مشاوره سئو سایت شامل چه مواردی است؟
مشاوره سئو حرفه ای در زمینه های مختلفی ارائه می‌شود:
طراحی وبسایت یا بهبود ساختار فنی آن.
استفاده از CMS یا سیستم مدیریت محتوای مناسب در طراحی وبسایت.
انتخاب کلمه‌های کلیدی مناسب.
آشنایی با تکنیک‌های سئو.
مشخص کردن زمان دستیابی به هدف موردنظر.
تشخیص نیاز سایت به کدنویسی یا غیر آن.
بررسی مناسب بودن روند تولید محتوا.
مشخص کردن هزینه مشاوره سئو و هزینه کل برای افزایش رتبه وبسایت.
مشاوره آنلاین و حضوری سئو

امروزه به مدد پیشرفت‌های دیجیتال امکان مشاوره سئو رایگان در هر نقطه‌ای از کشور در اختیار شماست. اما اگر شما نیاز به مشاوره دائمی دارید، بهتر است به استخدام مشاور سئو حرفه ای بپردازید. مشاوره آنلاین از راه تلفن و تماس تصویری آسان‌ترین راه برای گرفتن مشاوره در دنیای امروز است. اما اگر مشاور موردنظر شما در شهر شما سکونت دارد، می‌توانید از خدمات حضوری او هم استفاده کنید. مشاوره آنلاین وقت کمتری از شما می‌گیرد. معمولا جلسه‌های مشاوره سئو سایت که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، بدون حاشیه، و مختصر و مفید است. تفاوت دیگر مشاوره حضوری و آنلاین تعداد مراجعه به مشاور است. در مشاوره حضوری باید بارها به دفتر مشاور مراجعه کنید، در صورتی ‌که در مشاوره آنلاین نیازی به این کار نیست.

چرا مشاوره آنلاین سئو؟

از بهترین ویژگی‌های مشاوره آنلاین سئو این است که مشاور شما در هر کجای دنیا که باشد، دسترسی به او ممکن است. امروزه نیازی به مواجهه حضوری با کارشناس در بسیاری از کسب‌وکارها نیست. به‌ویژه در مشاوره سئو که از هر کجای دنیا می‌شود آن را انجام داد. جلسه‌های مشاوره نیز معمولا به شکل تصویری و از راه اپلیکیشن‌های مختلف انجام می‌شود. در مشاوره آنلاین دو گزینه پیش رو دارید. اگر تخصصی درباره سئو نداشته باشید، حل مشکل را به مشاور سئو سایت می‌سپارید. در غیر این صورت از خدمات مشاوره استفاده می‌کنید و با به کار بستن راهنمایی‌های مشاور، سئوی سایت خود را بهبود می‌بخشید.

مزایای مشاوره آنلاین سئو

مشاوره سئو مانند تعمیر سخت‌افزار کامپیوتر نیست که نیاز باشد تا آن را بردارید و به سراغ تعمیرکار بروید. مشاوره آنلاین سئو این ویژگی را دارد که در هر زمان و هر کجا بتوان آن را ارائه داد یا دریافت کرد؛ به‌ویژه که تیمی برای مشاوره استخدام شده باشد.

آیا مشاوره سئو رایگان است؟

مشاوره سئو رایگان درمورد بسیاری از موارد مربوط به سئو در اینترنت در دسترس شماست. اما برای داشتن مشاور سئو حرفه ای بهتر است به استخدام مشاور بپردازید. مشاوره سئو امری زمان‌بر، و نیازمند کارِ طولانی است. یک مشاوره سئوی موفق نیاز به بررسی و تحلیل بسیار دارد. بدین ترتیب برای انجام کار تخصصی سئو باید همواره با مشاور سئو یا شرکت مشاوره سئو در تماس باشید.

تفاوت مشاوره رایگان و پولی سئو

مشاوره سئو رایگان معمولا در زمینه‌های کلی ارتقاء وبسایت‌ها است. اما در صورت نیاز به مشاوره خاص و هدفمند برای بالاتر بردن رتبه وبسایت شما، بهتر است از مشاوری کمک گرفته شود که برای بهینه‌سازی وبسایت شما وقت بگذارد. تفاوت مشاوره رایگان و پولی سئو مانند مشاوره‌ای کوتاه با یک وکیل درباره یک پرونده پیچیده حقوقی، در مقابلِ گرفتن وکیل و سپردن کارِ وکالت پرونده به اوست. درمورد اول فقط می‌توان از توصیه‌های کلی وکیل استفاده کرد، اما مورد دوم یعنی داشتن وکیل، به معنای سپردن صفر تا صد پرونده به اوست.

سخن پایانی

تجربه جست‌وجو در موتورهای جستجو نشان داده کاربران موتورهای جستجو به آنچه در صفحه اول گوگل نشان داده شود، اعتماد بیشتری دارند؛ بعضی‌ها حتی در سرپ فقط رتبه های یک تا سه را باز می کنند. چنین است که خدمات مشاوره سئو سایت شما را یاری می‌کند تا وبسایت شما در نتیجه جست‌وجو در رتبه بالای گوگل نمایش داده شود. آنچه باید موردنظر کاربران سایت‌ها قرار گیرد، تنها بالا بردن رتبه وبسایت در نتایج موتورهای جستجو نیست، بلکه حفظ آن رتبه هم دارای همان اندازه اهمیت است. چنین است که در شتاب دی ام هر وبسایتی که می‌خواهد به‌روز شود و به‌روز بماند نیاز به یک مشاور سئو دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *