مقالات آموزشی سئو

YMYL چیست و چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

YMYL در سئو چیست؟ محتوای YMYL

YMYL چیست و چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

مقدمه

YMYL مخفف “Your Money or Your Life” است و به موضوعات و صفحاتی اشاره دارد که می توانند تأثیرات واقعی بر روی کاربران داشته باشند.

وقتی نوبت به موتورهای جستجو می‌رسد، گوگل می‌خواهد مرتبط‌ترین صفحات را برای کاربران خود بازگرداند تا این کاربران مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین پاسخ‌ها را برای پرسش‌های خود دریافت کنند. این به ویژه در مورد YMYL آشکار می شود و در این وبلاگ می خواهیم در مورد مفهوم YMYL بحث کنیم و چرا مهم است که مدیران وب سایت آن را برای اهداف سئو درک کنند.

سئو به معنای تلاش برای کسب رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. با این حال، گوگل با همه وب سایت ها به طور یکسان برخورد نمی کند. سایت‌هایی که بر موضوعاتی که بر زندگی و امور مالی افراد تأثیر می‌گذارند تمرکز دارند، استانداردهای بالاتری برای برآورده کردن دارند. به دنیای YMYL خوش آمدید، جایی که بهبود محتوا فراتر از تکنیک های معمولی سئو است. در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که سایت‌های YMYL چیست و چگونه گوگل آن‌ها را با استانداردهای بالاتری نگه می‌دارد.

YMYL در سئو مخفف عبارت “Your Money Your Life” است. این به محتوایی مربوط می شود که بر سلامت، ثبات مالی، ایمنی یا رفاه خواننده تأثیر می گذارد.

در این صفحه، ما در حال بررسی تعریف محتوای YMYL و تأثیر آن بر تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) هستیم. پس به خواندن ادامه دهید!

در این مقاله، آنچه را که باید در مورد صفحات YMYL بدانید و چگونه برای آنها رتبه بندی کنید، مرور می کنم.

امروزه با وجود کلمات اختصاری بسیار زیاد در سئو، ثابت نگه داشتن آنها می تواند کمی گیج کننده یا طاقت فرسا باشد. YMYL را وارد کنید.

یادم می آید زمانی که برای اولین بار YMYL را شنیدم و فوراً تصور کردم که یک گروه پسر جدید است. پسر من اشتباه کردم

به‌روزرسانی‌های Google در مورد نحوه برخورد با سایت‌های YMYL یا «پول شما زندگی شما» و E-E-A-T (تجربه، تخصص، اعتبار، اعتماد) گام‌هایی برای کمک به Google هستند تا بهترین محتوای ممکن را به کاربرانش ارائه دهد.

به‌روزرسانی الگوریتم Google در سال 2018 برای محتوای YMYL که اغلب با عنوان به‌روزرسانی «Medic» شناخته می‌شود، با نوسانات شدید SERP همراه بود. اما وقتی گرد و غبار فروکش کرد، مشخص شد که گوگل از سازندگان محتوای YMYL و در کل تمام وب سایت ها به دنبال چه چیزی است: محتوای با کیفیت بالا و تجربه کاربری عالی.

در این پست، ما از موثرترین استراتژی‌ها برای کمک به سایت‌های YMYL برای افزایش ترافیک، نمونه‌های موفق سایت‌های YMYL و مشکلات رایجی که سازندگان محتوای YMYL با آن روبرو هستند، آشنا می‌شویم.

YMYL مخفف Your Money, Your Life است. در دنیای سئو، ما از صفحات YMYL صحبت می کنیم. یک صفحه زمانی YMYL در نظر گرفته می شود که محتوایی را ارائه دهد که تأثیر مستقیمی بر زندگی کاربر داشته باشد. به قول خود گوگل، «انواع خاصی از صفحات می‌توانند به طور بالقوه بر شادی، سلامت، ثبات مالی یا امنیت آینده کاربران تأثیر بگذارند».

 

اگر با سایتی کار می کنید که در دسته YMYL قرار دارد، برای سخت ترین دستورالعمل های ممکن آماده باشید.

این بدان معنی است که نه تنها به محتوای با بالاترین کیفیت نیاز دارید، بلکه به چندین ویژگی اضافی نیز نیاز دارید تا وب سایت خود را قابل اعتماد کنید.

با بیش از یک دهه کار در سئو، به اندازه کافی در اطراف بوده ایم تا شاهد آشکار شدن این موضوع باشیم.

خوشبختانه، این بدان معنی است که ما تجربه اولیه کار با وب سایت های YMYL و رتبه بندی آن را داریم.

برای اینکه بفهمیم چه چیزهایی یاد گرفته ایم، پس به خواندن این پست ادامه دهید.

اگر به دنبال کمکی برای بهینه سازی وب سایت YMYL خود هستید، با تیم مجرب ما تماس بگیرید تا ببینید ما چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم.

 

YMYL چیست و چگونه بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

YMYL چیست

————————–

 

YMYL چیست؟

محتوای YMYL به صفحات یا موضوعاتی اشاره دارد که پتانسیل تأثیرگذاری قابل توجهی بر جنبه های مهم زندگی افراد دارند.

این شامل اطلاعات در مورد:

ملاحظات بهداشتی

مشاوره مالی

مسائل حقوقی

اخبار

و صنایع مشابه

اساساً، هر محتوایی که به طور بالقوه می‌تواند به سلامتی فرد شکل دهد، در دسته YMYL قرار می‌گیرد.

گوگل مفهوم محتوای YMYL را در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو (SQEG) معرفی کرد، که برای کمک به بهبود الگوریتم رتبه‌بندی آن و ارائه نتایج جستجوی مرتبط‌تر طراحی شده بود.

در نتیجه، بهینه سازی محتوای خود برای YMYL برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بسیار مهم است.

این امر مستلزم ایجاد مقالات و بخش هایی با کیفیت بالا است که اطلاعات دقیق و به روزی را در مورد موضوعات در قلمرو YMYL ارائه می دهد.

با گنجاندن منابع معتبر، استناد به مطالعات معتبر یا متخصصان در این زمینه، و اطمینان از قابل اعتماد بودن و ارزشمند بودن اطلاعات ارائه شده برای زندگی کاربران، می توانید محتوای خود را برای دیده شدن بهتر در رتبه بندی موتورهای جستجو بهینه کنید.

روشی که موتورهای جستجو این را ارزیابی می کنند از طریق E-E-A-T است.

 

YMYL چیست؟

YMYL، مخفف «پول یا زندگی شما»، به سایت‌هایی اشاره دارد که درباره موضوعاتی می‌نویسند که به طور قابل‌توجهی بر ثبات مالی، رفاه و کیفیت کلی زندگی کاربران تأثیر می‌گذارد. این صفحات موضوعات مختلفی از جمله امور مالی، بهداشت، ایمنی، مشاوره حقوقی، و غیره را پوشش می‌دهند. محتوای YMYL اغلب حول محورهایی می‌چرخد که اطلاعات دقیق و توصیه‌های متخصص برای تصمیم‌گیری آگاهانه ضروری است.

موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای YMYL را با استاندارد بالاتری نسبت به سایر صفحات وب نگه می دارند. این به این دلیل است که اطلاعات صفحات YMYL می تواند مستقیماً بر زندگی کاربران تأثیر بگذارد. این یکپارچگی و دقت این صفحات را بسیار مهم می کند. موتورهای جستجو تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که محتوای YMYL قابل اعتماد، قابل اعتماد و مورد حمایت متخصص است.

YMYL چیست؟

YMYL مخفف “پول یا زندگی شما” است و به صفحات وب اطلاق می شود که هر موضوعی را پوشش می دهد که پتانسیل تأثیرگذاری بر شادی، سلامت، ثبات مالی یا ایمنی آینده کاربر را دارد. گوگل در سال 2014 دسته YMYL را معرفی کرد تا نشان دهد که اهمیت صحت واقعی در وب سایت هایی که توانایی تأثیرگذاری بر زندگی افراد را دارند چقدر جدی است.

YMYL زمانی که صحبت از سئو به میان می‌آید بسیار مهم است، زیرا گوگل این وب‌سایت‌ها را هنگام بررسی کیفیت آن‌ها با استاندارد بالاتری نگه می‌دارد. بهینه سازی محتوای YMYL خود و اطمینان از دقیق و به روز بودن آن، علاوه بر پشتیبان گیری از آن با پیوندهای خارجی، نمایش نویسندگی و به طور کلی نشان دادن تخصص مقاله، همگی به اطمینان از اینکه شما حق مطلب را ارائه می کنید کمک می کند. به گوگل سیگنال می دهد. در نتیجه، ممکن است گوگل برای مطابقت با هدف و مقاصد کاربر در وب سایت شما به نظر مطلوب تر باشد، بنابراین به آن کمک می کند تا در نتایج جستجو بهتر عمل کند.

مردم اغلب از گوگل برای تحقیق در مورد طیف وسیعی از موضوعات از جمله سوالات بهداشتی و سوالات مالی استفاده می کنند. مهم است که اطلاعاتی که آنها در SERP پیدا می کنند دقیق و به روز باشد زیرا اگر اینطور نباشد، می تواند عواقب شدیدی برای کاربر داشته باشد. به همین دلیل است که گوگل اطمینان از کیفیت بالای این صفحات YMYL را بسیار مهم می داند.

 

——-

 

 

 

 

 

صفحه YMYL چه چیزی را ارائه می دهد؟

Your Money, Your Life، این معنای Y.M.Y.L است، عبارتی که گوگل در آگوست 2018 هنگامی که به‌روزرسانی اصلی Medic را برای الگوریتم خود راه‌اندازی کرد، آن را رایج کرد. این عبارت برای واجد شرایط بودن صفحاتی که به صورت روزانه ما را همراهی می کنند با ارائه اطلاعات مفید ایجاد شده است.

گوگل از آنها قدردانی می کند و بنابراین آنها را سخاوتمندانه تر ارزیابی می کند. این صفحات شامل صفحاتی هستند که به مسائل پزشکی، مالی، حقوقی، امنیتی، اقتصادی، رسمی، حقوقی و بیمه ای می پردازند. همچنین شامل صفحاتی در سایت‌های تجارت الکترونیکی است که دارای صفحه پرداخت آنلاین است. قدردانی غول آمریکایی از این دسته از صفحات به منظور تشویق مردم به ایجاد سایت های قابل اعتماد با ارائه اطلاعات با کیفیت، کنترل شده و قابل اعتماد است.

هنگامی که شرایط کیفیت و کمیت برآورده می شود، موتور جستجو به آنها با موقعیت ممتاز و دائمی در صفحات نتایج جستجو پاداش می دهد. رتبه‌بندی‌کنندگان کیفیت جستجوی گوگل انسان‌هایی هستند که صفحات را ارزیابی می‌کنند و آن‌ها را بر اساس مشخصات دقیق رتبه‌بندی می‌کنند. بنابراین، صفحاتی که مایل به ادعای وضعیت YMYL هستند باید غیرقابل سرزنش باشند.

 

یک صفحه YMYL برای کمک به بازدیدکنندگان در مدیریت زندگی شخصی خود پاداش می گیرد.

 

————-

 

YMYL در سئو چیست؟

همانطور که در بالا یاد گرفتیم، YMYL مخفف در SEO است که مخفف ” پول شما یا زندگی شما” است.

این به محتوایی اشاره دارد که اطلاعاتی را برای تأثیرگذاری بر زندگی یک فرد ارائه می دهد – چه به صورت مثبت یا منفی.

در اصل، این می تواند هر سایت یا صفحه ای باشد که از یک منبع قابل اعتماد و آگاه تهیه شده باشد.

طبق دستورالعمل‌های عمومی کیفیت جستجوی Google از اکتبر ۲۰۲۱، سایت‌ها یا صفحات YMYL معمولاً عبارتند از:

اخبار و رویدادهای جاری

مدنی، دولت و قانون

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

خريد كردن

سلامت و امنیت

گروه های مردم

سایر موارد (تناسب اندام، تغذیه، مسکن)

فرض کنید تجارت سهام را شروع کرده اید و می خواهید یاد بگیرید که تقسیم معکوس سهام چیست. یا شاید متوجه شدید که اغلب دچار سردرد می شوید. به احتمال زیاد با Investopedia یا WebMD به عنوان منابع اطلاعاتی قابل اعتماد آشنا هستید.

به عنوان کاربران Google، امیدواریم (و عمدتاً فرض می‌کنیم) محتوایی که دریافت می‌کنیم از یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد با محتوای تحقیقاتی باشد. و با دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه Google برای محتوای YMYL، این دقیقاً در اکثر جستجوها صادق است.

همچنین مهم است که هدف یک صفحه وب از نظر گوگل را در نظر بگیرید. در نهایت، ایجاد محتوای مفید، واقعی و با کیفیت، چیزی است که مردم به دنبال آن هستند.

به زبان ساده، اگر محتوای شما برای کمک به مردم و ارائه یک تجربه کاربری مثبت باشد، گوگل رتبه صفحه بالاتری را ارائه خواهد کرد.

 

——–

YMYL چه تاثیری بر سئو دارد؟

موتورهای جستجو می خواهند اطمینان حاصل کنند که داده های صفحات YMYL دقیق و قابل اعتماد هستند، زیرا تأثیر زیادی بر زندگی کاربران اینترنت دارد. در نتیجه، این صفحات باید استانداردهای برتری بالاتری نسبت به سایر وب سایت ها داشته باشند.

این بدان معنی است که برای نویسندگان صفحات YMYL برای اطمینان از رتبه بالای صفحات خود در نتایج جستجو، باید بهترین شیوه های SEO را رعایت کنند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، بهینه سازی متا تگ ها و ایجاد پیوندهای قوی به وب سایت است.

نویسندگان صفحه YMYL همچنین باید اطمینان حاصل کنند که محتوا دقیق، قابل اعتماد و به روز است. علاوه بر این، آنها باید در مورد سطح دانش خود از موضوع صادق باشند و منابع و منابعی را برای حمایت از ادعاهای خود ارائه دهند.

 

—-

صلاحیت YMYL یک صفحه بر اساس EEAT (تجربه، تخصص، قدرت و اعتماد) Google است.

قضاوت موتور جستجوی آمریکایی غیرقابل تحمل است. این بر اساس معیارهای زیر است: اول، ماهیت ماهیت محتوای صفحه. ثانیاً، اعتبار محتوا و نویسنده(های) آن؛ و سوم، قابل اعتماد بودن اطلاعات سایت به اشتراک گذاشته شده توسط صفحه. منظور از “تخصص” سطح دانشی است که نویسنده محتوا زمانی که آن نویسنده شهرت خاصی در وب دارد، بالا در نظر گرفته است. منظور از “مرجعیت” اطمینان از قابلیت اطمینان محتوا است که توسط لحن ارائه شده تحمیل می شود. آنچه “اعتماد” به معنای تضمین ارائه شده توسط سایت با توجه به قابلیت اطمینان آن است، به لطف اطلاعات منتشر شده در مورد آن.

به طور خلاصه، صفحه YMYL باید شایستگی های خود را نشان دهد. به محض اینکه محتویاتی که گوگل آن را حساس می‌داند ثابت کرد که در یک صفحه بی‌اساس، مغرضانه یا تحریف شده است، موتور صفحه دوم را تقلبی می‌داند و روش جریمه را اجرا می‌کند.

بهترین راه حل برای سایتی که کلاهبردار نیست اما خطر قضاوت نادرست توسط روش EAT را دارد، ارائه اطلاعات قابل تأیید در صفحه «درباره»، اختصاص یک صفحه به افشای نویسندگان درگیر در محتوا، و توجه بیشتر به املا است. از نظر دستور زبان، و برای اطمینان از سازگاری بین حضورهای مختلف وب ساختار.

سئو در مشهد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *